Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Biraz pozitiflik
#1
Yav arkadaşlar bunca negatif düşüncelere bir son verin artık. Yeyin atağınızı ilacınızı kreminizi sürün diğer atağınıza kadar hayatınıza normal bir şekilde devam edin. Kaç kere yazdım burda bu virüs evet can sıkıcı ama ölümcül değil çok şükür sağlığına dikkat et atak sıklığını azalt normal yaşantına devam etmeye çalış, kabullen bu kadar basit. Daha önce de burda binlerce kez yazdığım bu işi çözebilecek tek doktor ki çözecek de… bugün herkes farkındalık gününden dolayı video paylaşımı yapmış çok yaklaştık sadece insanlarda yan etki özellik de ölümcül etki olmasın diye çalışmalarımıza ekstra dikkat ile devam ediyoruz yani adam bir nevi diyor bulduk ama yarın bir gün bu aşıdan birine bi bok olmasın diye şuan bunun üzerinde uğraşıyoruz diye. Umudumuzu kaybetmeyelim diye kaç kere daha yazmam lazım, hayır sadece herpes için demiyorum herpes hayatta yaşayabileceğimiz deneyimlerden belki de sadece biri. Neyse herkese iyi sağlıklı günler diliyorum .
Cevapla

#2
söylediklerinin hepsine katılıyorum.
yalnız merak ettim;
hangi adam hangi aşı bu ..
Cevapla

#3
https://t.co/SCxF8QnQNp Dr. Keith Jerome Fred Hutch,
Cevapla

#4
(13-10-2024, Saat: 15:57)Gazetekeyfi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yav arkadaşlar bunca negatif düşüncelere bir son verin artık. Yeyin atağınızı ilacınızı kreminizi sürün diğer atağınıza kadar hayatınıza normal bir şekilde devam edin. Kaç kere yazdım burda bu virüs evet can sıkıcı ama ölümcül değil çok şükür sağlığına dikkat et atak sıklığını azalt normal yaşantına devam etmeye çalış, kabullen bu kadar basit. Daha önce de burda binlerce kez yazdığım bu işi çözebilecek tek doktor ki çözecek de… bugün herkes farkındalık gününden dolayı video paylaşımı yapmış çok yaklaştık sadece insanlarda yan etki özellik de ölümcül etki olmasın diye çalışmalarımıza ekstra dikkat ile devam ediyoruz yani adam bir nevi diyor bulduk ama yarın bir gün bu aşıdan birine bi bok olmasın diye şuan bunun üzerinde uğraşıyoruz diye. Umudumuzu kaybetmeyelim diye kaç kere daha yazmam lazım, hayır sadece herpes için demiyorum herpes hayatta yaşayabileceğimiz deneyimlerden belki de sadece biri. Neyse herkese iyi sağlıklı günler diliyorum .

Kesinlikle haklısın reis, şu psikolojik yakınma ve bu sivilce neye benziyor sorularından yorulduk, üstüne basa basa söylüyorum genital bölgede birçok hastalık, virüs, bakteri ve mikrop var neyin ne olduğunu sorularla kim anlasın. Basit yolu var 10-15 gün sağlam baskılama ve krem kullan düzenli geçiyorsa herpes geçmiyorsa doktora sor. Herpes isen ya hapa devam yada araştırma yapki daha hızlı baskılama uygulayacak bitkisel tedavi veya başka yöntemlerini buradan yaz ki herkez faydalansın.
Cevapla

#5
(14-10-2024, Saat: 14:12)cipiaresss Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kesinlikle haklısın reis, şu psikolojik yakınma ve bu sivilce neye benziyor sorularından yorulduk, üstüne basa basa söylüyorum genital bölgede birçok hastalık, virüs, bakteri ve mikrop var neyin ne olduğunu sorularla kim anlasın. Basit yolu var 10-15 gün sağlam baskılama ve krem kullan düzenli geçiyorsa herpes geçmiyorsa doktora sor. Herpes isen ya hapa devam yada araştırma yapki daha hızlı baskılama uygulayacak bitkisel tedavi veya başka yöntemlerini buradan yaz ki herkez faydalansın.

Üstat haklısın. Ama testlerin bu kadar yetersiz olması da ayrı bir sorun. Mesela bir arkadaş pcr suruntu testi yaptırmis. Üretradan sürüntü almışlar. Hsv1 çıkmış. Bazılarının testi negatif ama hastalık var. Bazen de testler hsv1 i yakalıyor. Örneğin  hsv1 igg yi yakalıyor. Yine aynı cihaz nasil hsv 2 igg yi ya da hsv 2 igm yi yakalayamiyor anlamıyorum. Bu hastalık herkeste farklı seyrediyor. Haliyle ne yapacağımızı bilmiyoruz. İnan doktor da bilmiyor.
Cevapla

#6
(14-10-2024, Saat: 18:06)Hüseyin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Üstat haklısın. Ama testlerin bu kadar yetersiz olması da ayrı bir sorun. Mesela bir arkadaş pcr suruntu testi yaptırmis. Üretradan sürüntü almışlar. Hsv1 çıkmış. Bazılarının testi negatif ama hastalık var. Bazen de testler hsv1 i yakalıyor. Örneğin  hsv1 igg yi yakalıyor. Yine aynı cihaz nasil hsv 2 igg yi ya da hsv 2 igm yi yakalayamiyor anlamıyorum. Bu hastalık herkeste farklı seyrediyor. Haliyle ne yapacağımızı bilmiyoruz. İnan doktor da bilmiyor.

Anlamayacak bir şey yok üstat, test makinesini yapan adam da zaten %100 Garanti vermiyor olduğu ile kabulleneceksin, bunu herkes kabul etti, kabul eder etmez herkes bana göre test için minimum 6 ay beklenebiliyorsa bir yıl, bu kadar bekledin yine negatif çıktı yine yapacak bir şey yok lezyon varsa konu biter. Test konusunda doktorun bir suçu yok test makinesini yapan başkaları, onun için burada çoğu arkadaş basbas bağırıyor gözlem yeterli diye. Diğer yanı gözle gördün çıktı lezyon sonra gittin teste negatif çıktı ya da pozitif çıktı bir anlamı yok, onun için arkadaşın dediği gibi biraz pozitiflik.
Cevapla

#7
(13-10-2024, Saat: 15:57)Gazetekeyfi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yav arkadaşlar bunca negatif düşüncelere bir son verin artık. Yeyin atağınızı ilacınızı kreminizi sürün diğer atağınıza kadar hayatınıza normal bir şekilde devam edin. Kaç kere yazdım burda bu virüs evet can sıkıcı ama ölümcül değil çok şükür sağlığına dikkat et atak sıklığını azalt normal yaşantına devam etmeye çalış, kabullen bu kadar basit. Daha önce de burda binlerce kez yazdığım bu işi çözebilecek tek doktor ki çözecek de… bugün herkes farkındalık gününden dolayı video paylaşımı yapmış çok yaklaştık sadece insanlarda yan etki özellik de ölümcül etki olmasın diye çalışmalarımıza ekstra dikkat ile devam ediyoruz yani adam bir nevi diyor bulduk ama yarın bir gün bu aşıdan birine bi bok olmasın diye şuan bunun üzerinde uğraşıyoruz diye. Umudumuzu kaybetmeyelim diye kaç kere daha yazmam lazım, hayır sadece herpes için demiyorum herpes hayatta yaşayabileceğimiz deneyimlerden belki de sadece biri. Neyse herkese iyi sağlıklı günler diliyorum .

İnsallah yakın zamanda olurda fazla zaman almaz
Cevapla



Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi