Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2.8/5 - 5 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hsv2 yeni tedavi
#81
(25-05-2024, Saat: 18:54)cipiaresss Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bir gün biri çıkıp hastalıktan kesinlikle kurtuluyoruz diyip mutlu haberi veren kişi Allah'ım cenneti nesip eyle

Dostum böyle düşünme hastanelerde yatan şifa bekleyen ne zor hastalıklar var adam felçli sadece gözlerini açıp kapatabiliyor düşünsene onun yerinde olduğunu
Cevapla

#82
(25-05-2024, Saat: 20:42)Devrim cey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: MONOLAURİN  nereden alıyorsunuz acaba

Hindistan cevizi yağı monolaurin içerir.
Cevapla

#83
(24-05-2024, Saat: 05:01)Sena11 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba 36Bodrum36 
Paylaştığım ıgg ve ıgm sonuçlarımdan sonra tekrar test yaptırmadım.Zaten eskisi gibi olmayan fakat deriyi gerdiğimde yayılımından uçuk olduğunu anladığım küçük sivilceler halinde 2 kez atak yaşadım.Eskisi gibi acı yoktu.Dolayısıyla  pozitif olduğumu anladım.Fotodinamik ile hpv nin 4 tipinden kurtulmuş oldum, tüm tipleri negatif çıktı ve hsv de atak aralığım uzamış oldu.Son durumum bu.Kalıcı bir tedaviyi araştırmaya devam ediyorum.
sena11 hpv 4 tipinide nasıl bulaştırdın anlamış degilim sizi anlamaya çalışıyorum fakat gercekten tiçari birşey varsa yapmayın insanların zordurumundan faydalanmak hayır getirmaz en azından ben öyle inanıyorum gercekten bir tedavi varsa burdakiler elinde ne varsa satar ama hayel satmayın

ben levent türk oraya gitmenden asistanı ile konuştum bana 25 kişide bu tedaviyi uyguladıklarını söyledi hepsinide nekatife çevirdiklerini anlattı gittim ikinci hafta uçuk çıktı sordum bunasıl oldu 25 kişide negatifdi dedim daha 6 hafda sonra belli olur dediler sonrada sadece sena11 uyguladıklarını söylediler birde eşine ikisindede negatif dediler son haftada diş ülkelerde denemeler var dediler işin özü beni kandırdılar paramı aldılar benden aldıkları paranın en az 4 katı uçak parası filan verdin asistanı tam bir üçkagıtcı ayak üstü ordada kırk yalan söylüyor onun yalanlarını anlıyorum fakat başlamış oldum

orda komik olan ışını veriyorlar asistanı yanımda biraz uzun kalsın dedim asistanı tm abi uzun kalması daha iyi dedi 10 dakkika geçti hasta geldi hastaya bakkacaklar yeni para içerisi boşalması lazım yani beni çıkarmaları lazım aynı asıstan abi uzun durursa etki etmez dedi
Cevapla

#84
(25-05-2024, Saat: 23:38)36bodrum36 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sena11 hpv 4 tipinide nasıl bulaştırdın anlamış degilim sizi anlamaya çalışıyorum fakat gercekten tiçari birşey varsa yapmayın insanların zordurumundan faydalanmak hayır getirmaz en azından ben öyle inanıyorum gercekten bir tedavi varsa burdakiler elinde ne varsa satar ama hayel satmayın

ben levent türk oraya gitmenden asistanı ile konuştum bana 25 kişide bu tedaviyi uyguladıklarını söyledi hepsinide nekatife çevirdiklerini anlattı gittim ikinci hafta uçuk çıktı sordum bunasıl oldu 25 kişide negatifdi dedim daha 6 hafda sonra belli olur dediler sonrada sadece sena11 uyguladıklarını söylediler birde eşine ikisindede negatif dediler son haftada diş ülkelerde denemeler var dediler işin özü beni kandırdılar paramı aldılar benden aldıkları paranın en az 4 katı uçak parası filan verdin asistanı tam bir üçkagıtcı ayak üstü ordada kırk yalan söylüyor onun yalanlarını anlıyorum fakat başlamış oldum

orda komik olan ışını veriyorlar asistanı yanımda biraz uzun kalsın dedim asistanı tm abi uzun kalması daha iyi dedi 10 dakkika geçti hasta geldi hastaya bakkacaklar yeni para içerisi boşalması lazım yani beni çıkarmaları lazım aynı asıstan abi uzun durursa etki etmez dedi

Sayın 36bodrum36
Size de bir gün hpv bulaşırsa 4 tipi nasıl bulaşıyor anlarsınız daha ne diyebilirim…

Hpv nin rahim ağzı kanseri yaptığını duydunuz mu, neyin ticaretinden bahsediyorsunuz? İnançtan bahsediyorsunuz suizan yapmayın o zaman.
Cevapla

#85
ben yaşadıklarımı anlattım bu yalanlar normalmi burda kaç kişiye asistanı 25 kişide negatif yaptıklarını söyledi bu ticari degilde ne gidenler oldu ilk siansta niye bıraktılar birde onlara sor bakayım 2 ci hafda çıktı 5 hafda çıktı bu tuzak degilde ne sonrada tek sizde uyguladıklarını birde eşinize siz hiç eşinize uygulandıgını anlatmadınız bildigim belki oda yalan
Cevapla

#86
sizde hpv nin 4 tipininde olması diyelimki var ve nekativ oldunuz burdan hsv yide negatif yaptıgınızı yazdınız ve burası herpes sitesi kaç kişiye 25 kişide negatif yaptık dediler bir asistanına sorsana
Cevapla

#87
(04-03-2024, Saat: 21:31)36bodrum36 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: iki side yağ biri yağ karışımı eczacı yapıyor digeride virüs öldüren yağ kilota bir iki damla danlatsan bile etkili diyor onun kokusu bile yeter diyor ama keskin birşey dogal yağ ama dezenfektan gibi birşey o bölgede mantar vesayre varsa onlarada etkşli bir şişenin ismi hulya kayhan nioli

Kardeş sen kullaniyormusn şuan da durum ney
Cevapla

#88
Arkadaşlar bir süredir vajinal ozon terapi görüyorum.Duzenli olarak gittiğim doktorumun tavsiyesi ile başlamıştım.7 seansı geride bıraktım.Gercekten faydasını gördüm.Bunu söylememe gerek var mı hala bilmiyorum ama tabii ki herpesi yok etmek gibi bir etkisi söz konusu değil fakat hücreleri yenilediği için artık ataklarim son derece hafif geçiyor.3 kere daha gidip 10 seansı tamamlicam.Tekrar durum hakkında güncelleme yaparım.Ataklarım azaldı.Kesinlikle atak geçiriyorum hala fakat dediğim gibi aşırı acısız ve hafif.Umarim nazar degdirmem Big Grin Başka deneyimleyen varsa yazabilir mi? Kendi deneyimimi paylaşmak istedim ozon terapi ile ilgili bı faydası olur belki diye.Doktor kontrolünde deneyebilirsiniz.Doktorum ayrıca şöyle bir cümle kurdu ozon terapiyi kronik mantar tedavisine de uyguluyorlarmis.Mantardan ne farki var ki şeklinde konuştu.Bir sürü insanda var amacımız zaten ataklari engellemek vücutta olmasının ne önemi var dedi.Kisacasi biz büyütüyoruz galiba bunu bu kadar..Geçmişe dönüp baktığımda bu kadar kendime acı cektirmeme gerek var mıydı diyorum.Umarim asi çıkar tamamen kurtuluruz o ayrı ama bununla yaşamayı öğrenmemiz gerekiyor her halükarda.Herkese sağlıklı günler dilerim
Cevapla

#89
(29-05-2024, Saat: 01:23)mutsuzpanda Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar bir süredir vajinal ozon terapi görüyorum.Duzenli olarak gittiğim doktorumun tavsiyesi ile başlamıştım.7 seansı geride bıraktım.Gercekten faydasını gördüm.Bunu söylememe gerek var mı hala bilmiyorum ama tabii ki herpesi yok etmek gibi bir etkisi söz konusu değil fakat hücreleri yenilediği için artık ataklarim son derece hafif geçiyor.3 kere daha gidip 10 seansı tamamlicam.Tekrar durum hakkında güncelleme yaparım.Ataklarım azaldı.Kesinlikle atak geçiriyorum hala fakat dediğim gibi aşırı acısız ve hafif.Umarim nazar degdirmem Big Grin Başka deneyimleyen varsa yazabilir mi? Kendi deneyimimi paylaşmak istedim ozon terapi ile ilgili bı faydası olur belki diye.Doktor kontrolünde deneyebilirsiniz.Doktorum ayrıca şöyle bir cümle kurdu ozon terapiyi kronik mantar tedavisine de uyguluyorlarmis.Mantardan ne farki var ki şeklinde konuştu.Bir sürü insanda var amacımız zaten ataklari engellemek vücutta olmasının ne önemi var dedi.Kisacasi biz büyütüyoruz galiba bunu bu kadar..Geçmişe dönüp baktığımda bu kadar kendime acı cektirmeme gerek var mıydı diyorum.Umarim asi çıkar tamamen kurtuluruz o ayrı ama bununla yaşamayı öğrenmemiz gerekiyor her halükarda.Herkese sağlıklı günler dilerim

Bunu bende araştırdım bugün senin bu yazindan önce gerçekten iyi geliyormuş tabi herpes başka virüsleri öldürme beceriside var ozonun ama herpestede etkili gibi atak sayısında iyi yapmışın lezyonlar kaç ayda bir çıkıyor artik
Cevapla

#90
Merhaba Arkadaşlar tüm yöntemler yalan dolan tek gerçek bağışıklık sisteminiz herpes hastalığına 3 yıl önce yakalandım ilk 2 yıl çok zorlu bi psikolojik savaş verdim ataklarım bitiyor ve daha bir ayımı tamamlamadan 2. Atağımı geçiyordum çok sık atak geçirmeye başladım çok araştırma yaptım İstanbul’da gitmediğim klinik doktor kalmadı bir çok tedavi yöntemi denedim sigarayı alkolü dahi bırakıp spora başladım ama nafile ataklarım dinmedi anladımki aşı çıkana kadar kesin bi sonucu olmıcak ve araştırmalarımda tek faydalı olacak şeyi öğrendim oda bağışıklık sistemini güçlendirmek ve vücudumu bi şekilde temizlemek oldu sonra araştırmalarımın sonucunda glutatyon ve yanında bir çok multivitamin takviyesi olan bir kür tedavisine başladım bunu bir çok doktor ile konuştum çoğu insan hasta olmadanda bunu kullanıyormuş insan vücudunda bağışıklık konusunda çok güçlü bi antioksidan dediler ve kendileri bile ara sıra taktırıyorlarmış doktor önerisi ile gönül rahatlığı ile kullandım ilk ay yükleme dozu uyguladım haftada bir kere olacak şekilde ve sonrasında ayda bir kere olacak şekilde tedavime devam ettim ve şu anda 13. Ayımda hala atak geçirmedim serumuda en son 2 ay önce taktırdım bu süre içerisinde ara ara alkol ve sigara kullanımım olmasına rağmen en ufak bi uçuk dahi çıkmadı psikolojik anlamda çok iyi bi duruma geldim kesin bi çözüm olmasada bu hastalığa sahip olan herkes bağışıklık sistemini çok güçlü tutması lazım ve bulduğum en iyi yöntem bu oldu glutatyonun vücutta mıknatıs rolü görüp hücre içi kan ve tüm sistemlerdeki ağır metal,civa ve benzeri tüm zararlı maddeleri vücuttan atmakta en önemli rolü oynayan bi moleküldür belki hastalığı tamamen atmasada en azından hastalığımın çoğunu temizleme konusundada çok iyi bir rol oynadığına inanıyorum tabi bunun yanında yine serum halinde bir çok multivitamin takviyeside aldım bu bir seansta uygulanan bir kür yöntemi özel hastanelere gidip 4000-5000 bin tl ye kazıklanmayın bu tedaviyi evde sağlık adına daha uyguna gelip evde uygulayan kişiler oluyor ben öyle yaptım güvenirliğinden emin olduğunuz kliniklerden yada kişilerden bu tedaviyi almanızı öneririm çünkü bu biraz pahalı ve piyasada yan sanayi ürünü olan bi ilaç dikkat edin paranızı boşuna harcamayın benim şuanda bu hastalığa karşı tek savaşım bağışıklık sistemimi güçlü tutup vücudumu temizlicek yöntemler bulmaktı en mantıklı ve doğru olanın bu olduğuna inandım ve 13 aydır hiç atak geçirmedim herkes tüm araştırmalarını yapıp bu yöntemi denemesini şiddetle öneriyorum inşallah benim gibi sizde bu beladan uzaklaşır kalite hayatınıza tekrar dönüş sağlarsınız
Cevapla



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Rusyada aşı ve hapla tedavi iddiası Sena11 24 6,879 23-07-2025, Saat: 13:32
Son Yorum: cipiaresss
  Dr. Keith Jerome yeni tedavi çalışması vertigo 0 1,193 03-03-2024, Saat: 00:21
Son Yorum: vertigo
  30 Ekim, Yeni bir aşı çalışma konusu Kaya9507 3 2,207 07-11-2023, Saat: 10:16
Son Yorum: umutherzamanvardır
  Oral hsv2 olan hiç kimse yok mu burada ? fatmaa7 10 4,567 22-09-2023, Saat: 12:50
Son Yorum: ghost1907
  Yeni mRNA Aşısı ( Sanırım Kurtuluyoruz) :) Poser 41 28,396 09-03-2023, Saat: 07:18
Son Yorum: guest

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi