Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 4/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Crispr ve Herpes Hakkında Güncelleme
#1
Merhaba arkadaşlar Honeycomb sitesinden bir arkadaş kendisi kanada da yaşayan bir müslüman ben daha önce de konuşmuştum. Crispr denemesi yapmış üzerinde. ( Yapacağını söylüyordu zaten profesyonel birisi aracılığı ile ). Ayda 2-3 kez yaşadığı atakları 3 ay da bire düşürmüş kendisi. Söylediği şey bunun zaten güvenlik testi olduğu yani çok az miktarda enjekte aldığı. Şu an için bizlere bunları söyledi. Önümüzdeki günlerde o güncelledikçe ve paylaştıkça ben de sizlerle paylaşıcam. 

Okumak isteyenler için arkadaşın nicki Sean ---> https://honeycomb.click/topic/77360-comm...me/?page=3

Bu arkadaşlar hakkında daha önce bilgi vermiştim. Birisi biyoloji doktorası yapıyor, diğeri de gönüllü denek oldu ayda 3 kez vs. uçuk çıkardığı için . Yaptıkları çalışma hsv virüsünün dna sıyla oynayıp virüsü yok etmek. 3 ay atak yaşamamış ancak 1 tane kabarcık yine çıkarmış.  Ben takip edicem. Eğer başarılı olursalar hemen sitede para toplanıp bi yerlerde uygulama yapılabilir. Çünkü bu araştırma için site üyeleri bu iki arkadaşa bağış yaptılar.
Cevapla

#2
(19-12-2018, Saat: 15:53)jimmyjimmyhuapua Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba arkadaşlar Honeycomb sitesinden bir arkadaş kendisi kanada da yaşayan bir müslüman ben daha önce de konuşmuştum. Crispr denemesi yapmış üzerinde. ( Yapacağını söylüyordu zaten profesyonel birisi aracılığı ile ). Ayda 2-3 kez yaşadığı atakları 3 ay da bire düşürmüş kendisi. Söylediği şey bunun zaten güvenlik testi olduğu yani çok az miktarda enjekte aldığı. Şu an için bizlere bunları söyledi. Önümüzdeki günlerde o güncelledikçe ve paylaştıkça ben de sizlerle paylaşıcam. 

Okumak isteyenler için arkadaşın nicki Sean ---> https://honeycomb.click/topic/77360-comm...me/?page=3

Bu arkadaşlar hakkında daha önce bilgi vermiştim. Birisi biyoloji doktorası yapıyor, diğeri de gönüllü denek oldu ayda 3 kez vs. uçuk çıkardığı için . Yaptıkları çalışma hsv virüsünün dna sıyla oynayıp virüsü yok etmek. 3 ay atak yaşamamış ancak 1 tane kabarcık yine çıkarmış.  Ben takip edicem. Eğer başarılı olursalar hemen sitede para toplanıp bi yerlerde uygulama yapılabilir. Çünkü bu araştırma için site üyeleri bu iki arkadaşa bağış yaptılar.
Nasıl bi uygulama bu. Nasıl yapılıyor ?
Cevapla

#3
Hadi bizler alıştık sayılır artık. Bulaşıcılığın önlenmesi için bir şey yapsalar ya artık
Cevapla

#4
Herşey zamanla paylaşacaklar ben de söylerim size gelişmeleri. Hergün örnek alıp test etmeleri gerekecek. Bu uygulama cas 9 diye bir bakteri aracılığıyla yapılıyor bakteri virüse ulaşırsa dna sını bozup etkisiz hale getiriyor.
Cevapla

#5
Peki fda yasaklamicak mi bu yapılacakları?
Cevapla

#6
(20-12-2018, Saat: 00:40)jimmyjimmyhuapua Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Herşey zamanla paylaşacaklar ben de söylerim size gelişmeleri. Hergün örnek alıp test etmeleri gerekecek. Bu uygulama cas 9 diye bir bakteri aracılığıyla yapılıyor bakteri virüse ulaşırsa dna sını bozup etkisiz hale getiriyor.
Bu şekilde biter bu hastalık inşallah
Cevapla

#7
FDA karşı çıkıyor insanların kendi üzerlerinde böyle şeyler denemesine bence de bilinmeyen şeylerin denenmemesi en iyisi. Su çiçeği aşısı hariç ben de denenmesine karşıyım aslında. Daha zararlı olabilir.
Cevapla

#8
Rekabetçi ülkeler çıkarmadığı sürece bir tedavi fda haplarla tedavi etmeye devam eder ancak rekabetçi ülkeler el koyarsa bisey yapamazlar

Ama bakterinin virüsü öldürmesi güzel bi şey çünkü bakterileri öldürmek daha kolay en azindan antibiyotuk ise yariyor

Bu deney ise yariyo olabilir
Cevapla

#9
Her ay slk atak geçiriyorsa ve 3-4 ayda bire düşmüşsün ve sadece küçük bir denemeyle bence ise yarıyor gibi görünüyor
Cevapla

#10
Bu haber de bir yenilik var mı?
Cevapla



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Genital Herpes Aşı Çalışmaları - Herpes Vaccine Researches jimmmy 12 5,056 21-07-2023, Saat: 11:54
Son Yorum: Joseph
Rainbow Pritelivir Son Güncelleme Sema Suna 10 1,676 09-06-2023, Saat: 13:15
Son Yorum: Joseph
  Theravax Hsv 2 Aşısı Hakkında - About Theravax Vaccine jimmmy 1 2,433 02-09-2021, Saat: 01:19
Son Yorum: Ahmet
  HSV-2 Aşı hakkında asabi35 1 1,219 01-09-2021, Saat: 00:59
Son Yorum: QWER
  Su Çiçeği Aşısı Genital Herpes - Shingles Vaccine and Herpes jimmmy 12 9,289 28-05-2021, Saat: 00:58
Son Yorum: moon

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi