Selam arkadaşlar Herpes'li olduğumu yeni öğrendim, herhangi bir belirtim henüz olmadı. Sadece orta parmak da kısa süreli bir batma oldu geçti, ne anlama geliyor bilmiyorum.
Evliyim aileme bulaştırmaktan çok korkuyorum. Nelere dikkat etmeliyim?
Ayrıca test sonuçlarımı aşağıda paylaştım. Fikri olan beni bilgilendirebilir mi?
Herpes simpleks (HSV) tip 1 IgG 19.1 Pozitif
Herpes simpleks (HSV) tip 1 IgM 0.13 Negatif
Herpes Simpleks (HSV) Tip 2 IgG 0.05 Negatif
Herpes Simpleks (HSV) Tip 2 IgM 0.13 Negatif
kim sana herpeslisin dedi?
hsv1 dudak uçuğu. genital negatif senin.
doktorla sonuçlarını konustun mu yoksa kendin mi yorumladin?
Dudaktaki uçuk pozitif çıkmış. Herpesli değilsiniz.
Daha doktor ile görüşme yapma fırsatım olmadı, dudak uçuğu da olsa bulaştırma özelliği yok mu, herpesli sayılmaz mıyım?
Raporumu yapay zekaya yorumlattım, vücut bağışıklık kazanmış antikor üretmiş dedi ama herpesli(uçuk olarak belirtti) olduğumu söyledi.
Doktor için hangi bölüme gitmemi tavsiye edersiniz?
Kardeşim herkeste olan dudak ucugu çıkmış rahat ol. Sorun yok. Keyfine bak.
(26-12-2024, Saat: 13:26)muhazarat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Selam arkadaşlar Herpes'li olduğumu yeni öğrendim, herhangi bir belirtim henüz olmadı. Sadece orta parmak da kısa süreli bir batma oldu geçti, ne anlama geliyor bilmiyorum.
Evliyim aileme bulaştırmaktan çok korkuyorum. Nelere dikkat etmeliyim?
Ayrıca test sonuçlarımı aşağıda paylaştım. Fikri olan beni bilgilendirebilir mi?
Herpes simpleks (HSV) tip 1 IgG 19.1 Pozitif
Herpes simpleks (HSV) tip 1 IgM 0.13 Negatif
Herpes Simpleks (HSV) Tip 2 IgG 0.05 Negatif
Herpes Simpleks (HSV) Tip 2 IgM 0.13 Negatif
Tip 1 çoğu insanda var zaten korkulacak birşey yok.
(26-12-2024, Saat: 16:21)Hüseyin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Kardeşim herkeste olan dudak ucugu çıkmış rahat ol. Sorun yok. Keyfine bak.
Teşekkür ederim. Yorumun beni rahatlattı.
(26-12-2024, Saat: 20:07)Sametcann06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] Tip 1 çoğu insanda var zaten korkulacak birşey yok.
Teşekkür ederim.
(26-12-2024, Saat: 13:26)muhazarat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Selam arkadaşlar Herpes'li olduğumu yeni öğrendim, herhangi bir belirtim henüz olmadı. Sadece orta parmak da kısa süreli bir batma oldu geçti, ne anlama geliyor bilmiyorum.
Evliyim aileme bulaştırmaktan çok korkuyorum. Nelere dikkat etmeliyim?
Ayrıca test sonuçlarımı aşağıda paylaştım. Fikri olan beni bilgilendirebilir mi?
Herpes simpleks (HSV) tip 1 IgG 19.1 Pozitif
Herpes simpleks (HSV) tip 1 IgM 0.13 Negatif
Herpes Simpleks (HSV) Tip 2 IgG 0.05 Negatif
Herpes Simpleks (HSV) Tip 2 IgM 0.13 Negatif
Eğer genital bölgenizde lezyon yoksa, çok önemli değil. HSV tip-1 insanların en az %80'inde var. Dudak çevrenizdeyse, uçuk olduğu zaman kimseyi öpmeyin, bardak, tabak, çatal, kaşık gibi nesneleri paylaşmayın. Eğer herpes parmaklarınızdaysa bir başkasına bulaştırma ihtimaliniz yok denecek kadar azdır. Yine de çıktığında lezyonlara dokunmamaya çalışın. Dokunursanız elinizi iyice yıkayın.
(26-12-2024, Saat: 22:39)max.903406 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Eğer genital bölgenizde lezyon yoksa, çok önemli değil. HSV tip-1 insanların en az %80'inde var. Dudak çevrenizdeyse, uçuk olduğu zaman kimseyi öpmeyin, bardak, tabak, çatal, kaşık gibi nesneleri paylaşmayın. Eğer herpes parmaklarınızdaysa bir başkasına bulaştırma ihtimaliniz yok denecek kadar azdır. Yine de çıktığında lezyonlara dokunmamaya çalışın. Dokunursanız elinizi iyice yıkayın.
Herhangi bir lezyon çıkmadan bulaştırma ihtimali var mı? Yanaktan öpme sarılma vs olunca.
(26-12-2024, Saat: 23:39)muhazarat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Herhangi bir lezyon çıkmadan bulaştırma ihtimali var mı? Yanaktan öpme sarılma vs olunca.
Tip-1'de bu kadar titiz olmanıza gerek yok. Eşiniz muhtemelen tip-1 taşıyordur. Sadece lezyon varken dikkatli olun yeterli.