HT Forum

Tam Versiyon: Yeni yıla Herpes'li gireceğim!
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
(27-12-2024, Saat: 11:45)max.903406 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Tip-1'de bu kadar titiz olmanıza gerek yok. Eşiniz muhtemelen tip-1 taşıyordur. Sadece lezyon varken dikkatli olun yeterli.

Lezyonları nasıl anlayacağız?
(27-12-2024, Saat: 23:25)muhazarat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Lezyonları nasıl anlayacağız?

Dudak etrafındaki uçuklardan bahsediyorum. Lezyonlar tipik olarak içi su dolu baloncuk şeklindedir. Ancak sivilce gibi de olabilir. Kesikler, deri döküntüsü veya kızarıklık şeklinde de ortaya çıkabilir. Pek çok kez çıktığı yerde kaşıntı, ağrı gibi semptomlara neden olur.
Ahhhh kardeşim ah keşke bende de sadece 1 olmuş olsaydı
Sayfalar: 1 2