11-02-2020, Saat: 14:07
Merhaba arkadaslar 3 yil olucak neredeyse bununla tanisali bir kac birseyler soylerebilirim gibi geliyor artik suan 20li yaslardayim ve cinsel hayatimin cokta aktif olmadigi bi zamanda kaptim bu virusu ilk baslarda okadar korktum ki ilerdeki cinsel iliskilerim aklimin ucundan bile geçmemişti surekli ataklar yasiyordum defalarca diger hastaliklar icinde test yaptirdim psikolojim bozulmustu ama ben fark etmemisim bunu, cok farkli bir insan oldum kendimi surekli oyaliycak seyler buluyordum.Bu sure zarfinda cok az cinsel iliskim oldu ve inanilmaz derecede firsatim oldu bu konuda ama kendimi okadar sıkıyormuşumki insan iliskilerimin yavas yavas bozuldugunu yeni fark ediyorum.Insanlarda olan iliskilerim hep yarim ve tutarsizlasti bu durumu aciklayamadigim icin dengesiz davrsniyorum onlarda dogal olarak anlam veremiyorlar.Atak nerdeyse hic yasamiyorum sadece kırmızı benekler çıkıyor kabarmıyor bile ve geciyor ama bu surede oyle islediki beynime bu olay hic rahat degilim değilmişim yani yeni fark ediyorum dedigim gibi..Benim karsi cinse ilgisizligime anlam veremiyorlar aslinda ilgisiz degilim ama okadar ilgisiz durmaya alistirmisimki kendimi duzeltemiyorum.Karsi cinsle iliskilerim cok iyi olsada koydugum bu duvar insanları rahatsiz ediyor..Bilmiyorum genelde burda yeni atak yasiyan arkadaslar var merak etmeyin hepsi geciyor atak agri vs konusunda hayatınızda hic bisey kalmiyor nerdeyse hic korkulcak bisey degil.. ama bu psikolojik durumu benim gibi yasiyan yada atlatma yolunu bulmuş birileri varsa onlarlada konusmak isterim.

tam olarak yaşadıklarını yaşıyorum şuan. İkinci atağı geçirdikten sonra bu forumu buldum doktor hiç bilgilendirmedi bende geçecek sandım simdi üçüncü atak oldu mu olacak mı diye tedirginim. iki buçuk aydır sigara alkol kullanmıyorum nasıl bulaşır diye araştırıyorum sanırım aseksüel oldum sürekli kendime sinirleniyorum
benm senemin dolmasına 3 ay var. 6-7 kere çıkarttım :/ ne olacak bu iş bilmiyorum. geçiyor diyorsun nasıl geçiyor