Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hangi sehirde yasiyorsun?
#41
İSTANBULDAYIM yazın bana dertleşelim Sad

#42
İzmir canı sıkılan yazabilir dert ortaklarım

#43
Hepte erkekler yaziyor hahshshs

#44
(21-07-2025, Saat: 00:13)Aysell Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hepte erkekler yaziyor hahshshs

Kadınlar daha az demekki SmileSmileSmile

#45
Boşuna burdan arkadaş bulmaya çalışmayın hicbiri de cesaret edemez bende dahil Smile

#46
(21-07-2025, Saat: 00:22)Aysell Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Boşuna burdan arkadaş bulmaya çalışmayın hicbiri de cesaret edemez bende dahil Smile

Smile o işler belli olmaz . Ayrıca herkes anonim zaten sohbet muhabbet ederiz herpescanlarla nolacak Smile cesaretlik bir durum yok

#47
(21-07-2025, Saat: 00:22)Aysell Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Boşuna burdan arkadaş bulmaya çalışmayın hicbiri de cesaret edemez bende dahil Smile

Cesaret edilmeyecek bi durum yok bence. O kadar aplikasyon var fotoğraf bs paylaşıldığında kaybolan. Numara veya isim gerektirmeyen. O yüzden bence burdakilerin daha cesur olması lazım. En azından ne var ne yok herkes konuşuyor. Ben tanışma amaçlı kadın erkek ilişkisi olarak söylüyorum. Ya da farklı eğilimleri olan varsa onlarda açıkça söyler birbirlerine. Çoğumuz sadece burda paylaşıyoruz başka bilen yok hayatımızda. Umarım kafamızı dağıtacağımız güzel sohbetler olan iyi insanlara denk gelir herkes.

#48
Merhaba,Sakaryada yaşıyorum,8 senedir herpesliyim,öğretmenim.Yaş 34

#49
İstanbul avrupa yakası valla yorumlarınızı okuyorum hergün yeni gelişmeler varmı vb şeyler varmı diye banada yeni bulaştı sanırım uzun bir süre psikolojimi toplamam için zamana ihtiyacım olucak toplantıya katılıp herkesin içinde aglamıyim şimdi Smile

#50
Kocaeli'nde yaşıyorum yaşım 41 memurum adaylarımı bekliyorum cv birakabilirsiniz



Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
2 Ziyaretçi