Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
herpes mi
#1
Merhaba tanımadığım bir bayanla sosyal medyada tanıştım. sonra birgün evime gittik seks yapmadık ama bayan oral seks yaptı. 1 hafta sonra genital bölgemde 3-4 sivilceye benzeyen kabarcıklar çıktı içi dolu ama patlamıyordu 1-2 hafta sürdü akabinde birden bire o bölgeye yakın baloncuk çıktı. doktora gittim herpes kapmışsın dedi. doktor bayandı ve yanındaki hasta kabulü yapan bayan benim arkadaşımdı tabi doktor bunu bilmiyordu ben çıktıktan sonra hemen yanında çalışan bayana anlatıp gülmüş. bir daha oraya gitmedim zaten 4-5 ay oldu. ara ara baloncuklar çıkıyor kendiliğinden gidiyor. acaba bunun bir çözümü ilacı var mı yurt dışında çünkü bizim doktorlar sadece reçete yazıp yolluyor. ilacı varsa söyleyin lütfen. kaç aydır kadın yüzü görmedim kadınsızlıktan ölüyorum. bir ilacı varsa lütfen söyleyin
Cevapla

#2
(03-01-2021, Saat: 12:55)virüs_saldırı Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba tanımadığım bir bayanla sosyal medyada tanıştım. sonra birgün evime gittik seks yapmadık ama bayan oral seks yaptı. 1 hafta sonra genital bölgemde 3-4 sivilceye benzeyen kabarcıklar çıktı içi dolu ama patlamıyordu 1-2 hafta sürdü akabinde birden bire o bölgeye yakın baloncuk çıktı. doktora gittim herpes kapmışsın dedi. doktor bayandı ve yanındaki hasta kabulü yapan bayan benim arkadaşımdı tabi doktor bunu bilmiyordu ben çıktıktan sonra hemen yanında çalışan bayana anlatıp gülmüş. bir daha oraya gitmedim zaten 4-5 ay oldu. ara ara baloncuklar çıkıyor kendiliğinden gidiyor. acaba bunun bir çözümü ilacı var mı yurt dışında çünkü bizim doktorlar sadece reçete yazıp yolluyor. ilacı varsa söyleyin lütfen. kaç aydır kadın yüzü görmedim kadınsızlıktan ölüyorum. bir ilacı varsa lütfen söyleyin

Şu forumdaki konuları bi okuyun ilk önce
Cevapla

#3
İlacı milacı yok ömür boyu sizinle. Kadınsızlıktan ölmeye dewamkeeee.. Bu nasıl bir uslüptur yaaa
Cevapla

#4
(03-01-2021, Saat: 14:30)Nedenben Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İlacı milacı yok ömür boyu sizinle. Kadınsızlıktan ölmeye dewamkeeee.. Bu nasıl bir uslüptur yaaa

Nasıl yani ömür boyu. yani hep çıkacak mı bu nasıl birşey. hiçbir bayanla beraber olamayackmıyım bu kodumun virüsü yüzünden. hiç mi ilacı yok hangi devirde yaşıyoruz. iyi bir doktor arayayım o zaman
Cevapla

#5
Hsv1 kapmışsın yüksek ihtimal, valtrex kullan doktoruna danışıp yediklerine dikkat et biraz da bu tarz topluluklarda konuşmayı öğren
Cevapla

#6
(03-01-2021, Saat: 18:10)Luck Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hsv1 kapmışsın yüksek ihtimal, valtrex kullan doktoruna danışıp yediklerine dikkat et biraz da bu tarz topluluklarda konuşmayı öğren

Nasıl dikkat etmeliyiz alkol sigara dışında neler tüketilmemeli
Cevapla

#7
Uyarı göndermeme rağmen aynı üslupla devam ediyor. Siz bence herpesten dolayı değilde bu üsluptan dolayı kimseyle beraber olamazsınız...
Cevapla

#8
(03-01-2021, Saat: 17:45)virüs_saldırı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-01-2021, Saat: 14:30)Nedenben Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İlacı milacı yok ömür boyu sizinle. Kadınsızlıktan ölmeye dewamkeeee.. Bu nasıl bir uslüptur yaaa

Nasıl yani ömür boyu. yani hep çıkacak mı bu nasıl birşey. hiçbir bayanla beraber olamayackmıyım bu kodumun virüsü yüzünden. hiç mi ilacı yok hangi devirde yaşıyoruz. iyi bir doktor arayayım o zaman

Evet arkadaşım hep çıkacak böyle zaman zaman sen ölene kadar. Böyle bir devirde yaşıyoru napıcan, bak senin gibi konuşma tarzına sahip insanlarla da yaşıyoruz hala. Hayat işte. Boşuna o doktora bu doktora paranı akıtma. Her doktor aynı şeyi verip yollayacak, çözüm mözüm yok.
Cevapla

#9
kimseyle tartışmayacağım sadece yardım istedim neden bana saldırıyorsunuz hiçbirşey anlamadım. nedenben rumuzlu arkadaş artismisin olum sen..neyse bu sitede hiçbirşey yokmuş. hepinizin pisikoloji bozulmuş kullandığınız rumuzlardan belli oluyor. iyi bir doktor bulacağım ve iyileşir iyileşmez 2 bayanla doya doya sevişeceğim hadi bye
Cevapla

#10
Gerçeklerle yüzleştiğinde buraya tekrar geleceksin kardeşim. Sana da geçmiş olsun
Cevapla



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Genital Herpes Tedavi Yöntemleri - Genital Herpes Treatment Ways jimmmy 657 197,096 08-01-2023, Saat: 22:14
Son Yorum: ayt06
  Ozon Tedavisi ve Herpes - Ozone Theraphy and Herpes jimmmy 3 3,127 19-08-2018, Saat: 14:37
Son Yorum: jimmmy
  Biorezonans ve Herpes - Bioresonance and Herpes jimmmy 3 3,584 28-06-2018, Saat: 23:11
Son Yorum: HopeFul

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi