Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 1/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C vitamini/honeycomb/Hsv2. Negatif
#1
HHerkese merhaba
Dün yaptığım araştırmada C vitaminini arttıran hsv2 hastası virüsü yendiğinden bahsediliyordu. Günlük 38 gr c vitamini aldığından bu sonucu c vitaminine borçlu olduğundan bahsetmiş.İlgilenen olursa detayları verebilirim.
Cevapla

#2
(10-05-2021, Saat: 17:05)moon Adlı Kullanıcıdan Alıntı: HHerkese merhaba
Dün yaptığım araştırmada C vitaminini arttıran hsv2 hastası virüsü yendiğinden bahsediliyordu. Günlük 38 gr c vitamini aldığından bu sonucu c vitaminine borçlu olduğundan bahsetmiş.İlgilenen olursa detayları verebilirim.

Şu an mevcut teknolojilerle herpes virüsünü vücuttan atmak , hsv2 virüsünü yenmek mümkün değil. Atak sayısını azaltmış olabilir, ki bu bilinen birşey zaten. Bağışıklığı arttırdığı için
Cevapla

#3
(10-05-2021, Saat: 17:05)moon Adlı Kullanıcıdan Alıntı: HHerkese merhaba
Dün yaptığım araştırmada C vitaminini arttıran hsv2 hastası virüsü yendiğinden bahsediliyordu. Günlük 38 gr c vitamini aldığından bu sonucu c vitaminine borçlu olduğundan bahsetmiş.İlgilenen olursa detayları verebilirim.

Atak sayısı mı azalmış yoksa pozitifken negatif mi olmuş?
Cevapla

#4
(10-05-2021, Saat: 19:48)Purplepapaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-05-2021, Saat: 17:05)moon Adlı Kullanıcıdan Alıntı: HHerkese merhaba
Dün yaptığım araştırmada C vitaminini arttıran hsv2 hastası virüsü yendiğinden bahsediliyordu. Günlük 38 gr c vitamini aldığından bu sonucu c vitaminine borçlu olduğundan bahsetmiş.İlgilenen olursa detayları verebilirim.

Şu an mevcut teknolojilerle herpes virüsünü vücuttan atmak , hsv2 virüsünü yenmek mümkün değil. Atak sayısını azaltmış olabilir, ki bu bilinen birşey zaten. Bağışıklığı arttırdığı için

Evet haklısın Amerika bir adam hiv virüsünü yenmiş aynı kişi coronadan öldü ben bunu duyduktan kesinlikle bir tedavi yöntemi vardır diyorum ama nerede Smile)
Cevapla

#5
(10-05-2021, Saat: 23:49)Pançoo Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-05-2021, Saat: 19:48)Purplepapaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şu an mevcut teknolojilerle herpes virüsünü vücuttan atmak , hsv2 virüsünü yenmek mümkün değil. Atak sayısını azaltmış olabilir, ki bu bilinen birşey zaten. Bağışıklığı arttırdığı için

Evet haklısın Amerika bir adam hiv virüsünü yenmiş aynı kişi coronadan öldü ben bunu duyduktan kesinlikle bir tedavi yöntemi vardır diyorum ama nerede Smile)

Herpes vücuttan atılamaz diyorlar fakat testleri negatif çıkan kişiler okudum. Vücudundan tamamen temizleyenler olduğu gibi, uykuya yatıran ya da atakları sıklasanlar da mevcut

(10-05-2021, Saat: 22:33)Bilinmeyen43 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [quote='moon' pid='5247' dateline='1620651934']
HHerkese merhaba
Dün yaptığım araştırmada C vitaminini arttıran hsv2 hastası virüsü yendiğinden bahsediliyordu. Günlük 38 gr c vitamini aldığından bu sonucu c vitaminine borçlu olduğundan bahsetmiş.İlgilenen olursa detayları verebilirim.

Atak sayısı mı azalmış yoksa pozitifken negatif mi olmuş?
[/quote
8ay olmuş
Cevapla

#6
(10-05-2021, Saat: 17:05)moon Adlı Kullanıcıdan Alıntı: HHerkese merhaba
Dün yaptığım araştırmada C vitaminini arttıran hsv2 hastası virüsü yendiğinden bahsediliyordu. Günlük 38 gr c vitamini aldığından bu sonucu c vitaminine borçlu olduğundan bahsetmiş.İlgilenen olursa detayları verebilirim.

Ne kadar sürede kullanmış ? Fazla C vitamini almak da iyi değil diye biliyorum? O gramda kaç gün kullanmış Peki ve o sonuca ulaşmış ? İmkansız diye bir şey yok belki tedavisi olabilir. Yani uykuya geçmiş olmalı sonucu negatif çıkmıştır ama virüs hala vardır belki?, bana da geçen gittiğim doktorun söylediği şey “biraz zaman sonra azalarak çok nadir çıkmaya başlayacak belki de vücudundan atılabilir bile “ dedi. Artık moral vermek için mi dedi bilmiyorum ama. Yıllardır çalışma yapılıyor elbet etkili bir ilaç ya da aşı bulunur diye düşünüyorum ve umut etmekten vazgeçmiyorum.
Cevapla

#7
(11-05-2021, Saat: 16:04)Kkypaloti Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-05-2021, Saat: 17:05)moon Adlı Kullanıcıdan Alıntı: HHerkese merhaba
Dün yaptığım araştırmada C vitaminini arttıran hsv2 hastası virüsü yendiğinden bahsediliyordu. Günlük 38 gr c vitamini aldığından bu sonucu c vitaminine borçlu olduğundan bahsetmiş.İlgilenen olursa detayları verebilirim.

Ne kadar sürede kullanmış ? Fazla C vitamini almak da iyi değil diye biliyorum? O gramda kaç gün kullanmış Peki ve o sonuca ulaşmış ? İmkansız diye bir şey yok belki tedavisi olabilir. Yani uykuya geçmiş olmalı sonucu negatif çıkmıştır ama virüs hala vardır belki?, bana da geçen gittiğim doktorun söylediği şey “biraz zaman sonra azalarak çok nadir çıkmaya başlayacak belki de vücudundan atılabilir bile “ dedi. Artık moral vermek için mi dedi bilmiyorum ama. Yıllardır çalışma yapılıyor elbet etkili bir ilaç ya da aşı bulunur diye düşünüyorum ve umut etmekten vazgeçmiyorum.

Benim doktorum da kafana takma bir çok insanda var. Farkında bile değiller. Yaşamaya devam çıkıncakrem süreceksin bu kadar... büyütülecek bir şey değil dedi... ama bulaşıcı olması bence tek ve en büyük sorun.
Link: http://www.honeycomb.click/topaç/4296

(11-05-2021, Saat: 16:24)moon Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(11-05-2021, Saat: 16:04)Kkypaloti Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ne kadar sürede kullanmış ? Fazla C vitamini almak da iyi değil diye biliyorum? O gramda kaç gün kullanmış Peki ve o sonuca ulaşmış ? İmkansız diye bir şey yok belki tedavisi olabilir. Yani uykuya geçmiş olmalı sonucu negatif çıkmıştır ama virüs hala vardır belki?, bana da geçen gittiğim doktorun söylediği şey “biraz zaman sonra azalarak çok nadir çıkmaya başlayacak belki de vücudundan atılabilir bile “ dedi. Artık moral vermek için mi dedi bilmiyorum ama. Yıllardır çalışma yapılıyor elbet etkili bir ilaç ya da aşı bulunur diye düşünüyorum ve umut etmekten vazgeçmiyorum.

Benim doktorum da kafana takma bir çok insanda var. Farkında bile değiller. Yaşamaya devam çıkıncakrem süreceksin bu kadar... büyütülecek bir şey değil dedi... ama bulaşıcı olması bence tek ve en büyük sorun.
Link: http://www.honeycomb.click/topaç/4296

Pardon: http://www.honeycomb.click/topic/4296
Cevapla

#8
Valla bende koronaya yakalanmadan 10 gun öncesi takviye gıda kullanmaya başladım. C, ÇİNKO VE D vitamini içeriyordu. Koronaya yakalandım ve üstüne üstlük afedersiniz jilet ile genital temizlik yaptım ama çok şükür bugün karantinamin son günü 14. Gün henüz ne kaşıntı ne batma ne lezyon hicbirsey çıkmadı. Belkide kullandığım takviye vitaminden olabilir.
Cevapla

#9
Bağışıklık denen mekanizma aslında bizim genetik kodumuz.
D vit eksikligi bagisiklik ile özellikle covid ile bağlantılı
Çinko hücresel bagisiklikta onemli bir vitamin
C vit de önemli.
Ama.bunlari içmeniz herpesi vücuttan atmaz. Oyle bir sey söz konusu değil.

Covid ile herpesin alakası da yok. Belki de herpesi olanlar covidi daha az yakalanmış olabilir. Çünkü herpesi olan herkes bagisikligin düşmemesi için tetikte Smile

Bagisikligin en önemli anahtarı
1 uyku
2 duzenli beslenme ne az ne çok yemek
3 stres
Stres de kolesterol gibidir iyi ve kötü gibi yönetilebilir stres ömrü uzatır.her stres kötüdür diyemeyiz.

Tüm hayatınızı herpese başlarsanız;psikososyal yalnızlık yakanizi bırakmaz. Dünyada en az 500 milyon veya 1 milyar kiside olan bir sey için kendinizi üzmeyin. Hayat yasamaya değer kanser değilsiniz.

En önemli konu tabi ki tetikleyici şeyleri belirlemek önemli; kendiniz tedavi bulma girişimleriniz sizi yorar. Korona belası biterse ilk sırada bizim herpes var kanımca ; yeni ilaçlara ihtiyac var bu sektörde..gsk nasil bir tekel olsutrduysa 20 yıldır tık yok.

38 mg c vit vs yaziyor yukarıdaki posta...38 mg cok düşük diş etine bile yetmez bi muzda 25 mg var ..efervasan tb 1000 mg var ..iv yoğun bakimlarda 2000 mg var.. cvit fazlasi idrarla atılır ama d vit fazlası toksik olabilir.

5 yıla yeni tedavi modaliteri gelişir zaten bulunmazsa ben artık lab. Girip direk insan deneyiyle başlayacam. Virolog semih (abd) herpes icin umut var mi dediğimde var dedi. Dusun ki pankreas kanseri olmussn biliyorsn ki 6 ay ömrün var bugüne de şükür Allah baska dert vermesin..bu şeye haddinden fazla takmayi uçuk aq deyin geçin bundan fazlası değil.

Arkadaşlar yoga öneriyorum biraz hayatı yavaşlatın. İnanılmaz pozitif etkiledi beni. Hayata baska yönden bakmalisiniz
Cevapla

#10
Ek bilgilendirme: günlük 38 adet C vitamine denk geliyor diye yazıyordu. Gramaj değerini yanlış yazmış olabilirim.
Cevapla



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kan antikor testi negatif cıkanlar varmı İzmir26 5 2,098 23-05-2022, Saat: 00:45
Son Yorum: Deliibal
  Covid19 ve Hsv2 Aynı anda kypaloti 13 5,174 28-02-2021, Saat: 14:43
Son Yorum: kypaloti
  Hsv2 memurluktan atılmaya sebeb mi İzmirliadam35 4 2,265 06-12-2020, Saat: 19:01
Son Yorum: Purplepapaya
  Hsv2 nasıl bulaşır? Ayca 26 6,186 08-03-2020, Saat: 21:46
Son Yorum: MutsuzHerpesli

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi