(23-06-2021, Saat: 17:27)Angel Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (23-06-2021, Saat: 05:18)Ahmet Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Herkese merhaba buradan İstanbul'da yaşayan arkadaşlarla bir buluşma tertip etmek istiyorum bir okey veya başka bir fikri olanlar varsa söylesin vede özelden de bunu yapmak isteyenler bana yazsın bir gün belirleyip bir gün yapalım istedim ama bu herpès konusunu toplanınca konuşmak yasak isteyen gene buradan yazmaya devam etsin birde buluşunca bu meretle konuşmayalım, bu hafta sonu yada gelecek hafta belirleriz bana özelden numaralarınızı atın organıze ederim isteyen olursa teşekkürler
Antalya da yaşayan Herpesli ler kendimizi yalnız hissetmeyelim buluşalım sahilde 
Çok mantıklı bir talep
Merhaba İzmir yaş 30. 7 yıldır bu saçma hastalığa sahibim.
(31-10-2021, Saat: 20:44)Hunter35 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Merhaba İzmir yaş 30. 7 yıldır bu saçma hastalığa sahibim.
İlk 2 yıl ile sonraki yillar arasında atak sıklığı farkettimi ?
(01-11-2021, Saat: 08:54)antiherpes Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (31-10-2021, Saat: 20:44)Hunter35 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Merhaba İzmir yaş 30. 7 yıldır bu saçma hastalığa sahibim.
İlk 2 yıl ile sonraki yillar arasında atak sıklığı farkettimi ?
Bende çok değişiklik olmadi açıkçası ayda 1 defa ya da 2 ayda 1 çıkıyor
Yaş 32 tekirdağ Mart ayında tanıştım bu hastalıkla 6 atağımı geçiriyorum
Tekirdağ/İzmir'den olan var mı acaba,yorumlar çok eskimiş yenileyelim

İnsanlar bu forumda dertleşmekten neden bu kadar kaçıyorlar anlamıyorum. Birisiyle buradan tanışmak aşırı zor bence.
(08-09-2024, Saat: 23:14)KayipbirSurvivor Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]İnsanlar bu forumda dertleşmekten neden bu kadar kaçıyorlar anlamıyorum. Birisiyle buradan tanışmak aşırı zor bence.
Kıbrıslı varmı acaba