Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8
(22-06-2025, Saat: 22:44)36bodrum36 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]admin lütfen sataşma yapmasın yaptıgım yorumda bilgi kirliligi yok bilgisizce bir yorum yapmıyorum kırk senedir okuyor ve yorum yapıyorum yaptıgım yorumda neye karşısın sataşıyor igneliyorsun ben nezaman bir yorum yapsam niye maydanoz oluyorsun neye karşıyısan yaz tutturmuşun bir valtrex bildigin başkada birşey yok dr diye burda milleti kandırma banada sataşma
Admin tarafsız bir gözle okur zaten ben hiçbir münakaşaya girmiyorum sizin yorumlarınızı okumuyorum bile bence üstünüze alınıp yanlış anladınız. Tıp doktoru değilim Dr. Biyologum kimseyi de kandırmadım iyi geceler.
Burası iyice psikolojimi bozdu herkes birbiriyle yumruk yumruğa kavga ediyor sanki ya niye geldim ki buraya admin kimse beni banlayabilirmi lütfen
ıgg bagışıklık antıkobrudur ıgm bagışıklıkgın düştügü antigordur ıgm yüksek olursa bagışıklık düşük demektir ıgg yüksek olursa bagışıklık yüksek demektir sarılık virüsünde örnek ıgg devamlı savaş halindedir aşı olursan virüsü öldürmez ama ıgg sürekli savaş halinde oldugu için virüs etkisizdir veremde aynı herkeste bildigim verem var ama bagışıklık onu baskılıyor hsv de bagışıklık ıgg yükseliyor virüs saklandıgı için bulamıyor oda bizim kullandıgımız hüçrelerin içine giriyor ve pıroteyinleri kullanıyor biliyorum. ıgg kendi hüçresine saldırmadıgı için orda uykuda çogalıyor ve yüksek bir basınçla deri yüzeyine çıkıyor
(23-06-2025, Saat: 00:50)36bodrum36 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]ıgg bagışıklık antıkobrudur ıgm bagışıklıkgın düştügü antigordur ıgm yüksek olursa bagışıklık düşük demektir ıgg yüksek olursa bagışıklık yüksek demektir sarılık virüsünde örnek ıgg devamlı savaş halindedir aşı olursan virüsü öldürmez ama ıgg sürekli savaş halinde oldugu için virüs etkisizdir veremde aynı herkeste bildigim verem var ama bagışıklık onu baskılıyor hsv de bagışıklık ıgg yükseliyor virüs saklandıgı için bulamıyor oda bizim kullandıgımız hüçrelerin içine giriyor ve pıroteyinleri kullanıyor biliyorum. ıgg kendi hüçresine saldırmadıgı için orda uykuda çogalıyor ve yüksek bir basınçla deri yüzeyine çıkıyor
Benim ıgg testim 0,55 çıktığına göre yani negatif çıktığına göre ve atakta yaşamadığıma göre negatife dönmüş olma olasılığım olabilir mi?
ıgg ve ıgm aynı anda negatifse bilim negatif kabul ediyor ama çapraz reaksiyon olabiliyor yanlış test sonucu olabiliyor bunlar yok ise ıgg ve ıgm aynı anda negatifse. negatif kabul edilir oda şimdiye kadar başarılmış birşey degildir
(23-06-2025, Saat: 07:01)36bodrum36 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]ıgg ve ıgm aynı anda negatifse bilim negatif kabul ediyor ama çapraz reaksiyon olabiliyor yanlış test sonucu olabiliyor bunlar yok ise ıgg ve ıgm aynı anda negatifse. negatif kabul edilir oda şimdiye kadar başarılmış birşey degildir
pozitif hsv olanlar için
Uçuk siğil gibi negatife dönmez bir kere kapınca ömür boyu vücutta kalır. Latent(uykuda) olan virüsler kan ve idrardan negatif sonuç verebilir en garanti yol atak varken sürüntü alıp pcr yaptırmak lazım.
Hsv sinir hücrelerine tutunduğu için ve sinir hücreleri de kendini yenilemediği için şuanlık pozitif olan birinin negatife dönmüş olduğu bir olay yok.İleride aşı vs bulunur da olursa herkesin haberi olur zaten.Güçlü bağışıklık sistemi veya baskılama şuanki tedavi biçimleri
(23-06-2025, Saat: 18:25)ucukkacik Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Uçuk siğil gibi negatife dönmez bir kere kapınca ömür boyu vücutta kalır. Latent(uykuda) olan virüsler kan ve idrardan negatif sonuç verebilir en garanti yol atak varken sürüntü alıp pcr yaptırmak lazım.
Lezyon varsa zaten niye yaptırayım, benim daha önceden pozitif testim maalesef var.
(23-06-2025, Saat: 22:00)35can59 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Hsv sinir hücrelerine tutunduğu için ve sinir hücreleri de kendini yenilemediği için şuanlık pozitif olan birinin negatife dönmüş olduğu bir olay yok.İleride aşı vs bulunur da olursa herkesin haberi olur zaten.Güçlü bağışıklık sistemi veya baskılama şuanki tedavi biçimleri
Bende böyle biliyorum ama ıgg testim negatif geldi, test yanlış değilse bir ilk olacak.Testi tekrar yaptıracağım
(24-06-2025, Saat: 05:26)Sena11 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Lezyon varsa zaten niye yaptırayım, benim daha önceden pozitif testim maalesef var.
Bende böyle biliyorum ama ıgg testim negatif geldi, test yanlış değilse bir ilk olacak.Testi tekrar yaptıracağım
anlamadım atağınız olmasına rağmen testiniz negatif mi geliyor yoksa lezyonunuz da mı yok ?
(24-06-2025, Saat: 07:30)35can59 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]anlamadım atağınız olmasına rağmen testiniz negatif mi geliyor yoksa lezyonunuz da mı yok ?
Daha önceleri lezyonum da oluyordu, teşhis de aldım, testim ıgm negatif, ıgg pozitifti.(lezyon olmadığı bir günde yaptırdığım test) lezyon uzun zamandır çıkmıyor, ıgm yaptırmadım, ıgg testim negatif geldi.
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8